Tulpen.nl
Tulpen, ze toveren altijd een glimlach op ons gezicht. Logisch dus dat we er vol overtuiging ons ontwerpwerk voor hebben ingezet. Zo teelt Joost Wesselman met z’n team al meer dan 25 jaar gecertificeerde kwaliteitstulpen die hij samen met het inpakbedrijf Tulpen.nl op maat leveren aan retailers in heel Europa. Daarnaast bouwt hij door aan een krachtig collectief van bedrijven en merken die elkaar aanvullen en versterken. In al hun diversiteit zijn de bedrijven verbonden door het DNA dat zich kenmerkt door een groot kwaliteitsbesef, passie, plezier en de drive om de behoeften van klanten duurzaam in te vullen. Aan Windkracht 10 de uitdaging om de identiteit van de sterke merken te ontwikkelen en te verbinden.
Tulpen.nl • Wesselman Flowers • Dutch Tulips • Tulpen.nl webshop • EMM bedrijvencollectief • Tulpeninfo.nl • Bijzaken • Tulip Farm Amsterdam
Wij ontwikkelden:
• Corporate uitstraling(en)
• Huisstijlen
• Logo’s
• Websites
• Strategische concepten
• Webhop Tulpen.nl design
• Webshop fotografie
• Social Media
• Webshop Verpakkingsmateriaal
• Van bedrijfskleding tot vrachtauto
Tulpen…
Wij raken er niet
over uit gepraat
Vandaar dat we dit magazine met veel plezier hebben samengesteld. En met succes. Wil je meer weten over de meerwaarde van een eigen magazine, vraag het ons gerust.
We love tulips
‘Van bol tot bloem, iedere stap in de productieketen is traceerbaar.’
Wesselman Flowers
Tulpen komen uit Roelofarendsveen! Dat mag de hele wereld weten. Wesselman Flowers teelt al decennia lang kwaliteitstulpen en levert ze volledig winkelklaar aan Europese supermarkten. De vraag was om de visie en bedrijfsvoering te vertalen in een klantgerichte, meertalige website. Windkracht 10 beantwoordde die vraag met de realisatie van een nieuwe corporate uitstraling en een responsive website.