Boeren Goudse Oplegkaas
Hoe kunnen we onze kaas als een sterk merk positioneren? En daarbij de kaaswinkels, affineurs en handelaars een podium bieden? Met deze vragen als uitgangspunt zijn we van start gegaan. Windkracht 10 heeft voor deze opdracht een strategie (in samenspaak met het BGO team) uitgewerkt naar een duidelijke onderscheidende beeldtaal gepresenteerd in aantrekkelijke vormgeving. Vakmanschap uit meerdere windstreken komen samen in de overtuigende nieuwe website. Aangevuld met eenduidig promotiemateriaal voor de consumenten.
Wij ontwikkelden:
• Beeldconcept
• Fotografie
• Website
• Promotiemateriaal
• Beursmaterialen

“We zijn erg blij met het advies van Windkracht 10 om vakman Joris Bijdendijk te portretteren en te citeren met onze kaas die hij dagelijks gebruikt. Daar zijn we trots op en nu wordt het ook zichtbaar voor de rest van de wereld.”
— Fotografie Windkracht 10 | Bart te RIJKS Amsterdam