Heembouw
De ontwerpende bouwer. Heembouw is als totaalaanbieder actief in de bouwbranche. Heembouw legde een stevige basis voor de toekomst door zijn ambities en innovatiedrang te verwoorden in nieuwe kernwaarden, samengevat in een allesomvattende slogan: ‘Wij creëren plekken waar mensen willen zijn.’ Windkracht 10 werkt aan de communicatie uitingen om deze identiteit te onderstrepen.
Van concept tot design tot fotografie.
Windkracht 10
• (Digitaal)Jaarverslag
• Boek Ontwerpende bouwer
• (Digitaal)magazine Wonen
• Medewerkers magazine
• Productconcepten
• Slimm concept
• Fotografie arbeidsmarktcampagne
• Fotografie corporate
“Op m’n Plek”
“Mijn stip op de horizon is helder, ik heb mijn piketpaaltjes geslagen.”
Heembouw is uitgeroepen tot beste werkgever van 2021. Maar wat zorgt er nou voor dat werknemers bij Heembouw zo op hun plek zitten? Dat kan niemand beter vertellen dan de Heembouw medewerkers zelf. Zij spelen dan ook de hoofdrol in een nieuwe arbeidsmarktcampagne, die onder de titel “Op m’n Plek” van start is gegaan. Dit keer is het Burak Aydin Projectcoördinator Heembouw Bedrijfsruimten op de bank.
Heembouw Architecten
Het jaarverslag
Met Heembouw Architecten als aanjager, zet Heembouw stevig in op nieuwe ontwikkelingen als parametrisch ontwerpen en natuurinclusief ontwerpen en bouwen.
Heembouw heeft de unieke aanpak als ontwerpende bouwer en de integrale benadering.
Wonen magazine
Een magazine is een levendige dialoog tussen merk en mens die in onze optiek begint met goed luisteren om daarna de boodschap helder over te brengen in woord en beeld. Heembouw Wonen Magazine is een digitale uitgave in combinatie met een compacte hardcopy.