Dutch Tulips Group

Focus on the Future, Focus on the Family, Focus on Sustainability, Focus on a Smile. Focus on Joost Wesselman. Met de opening van de nieuwe broeierij in De Kwakel viert Joost Wesselman niet alleen een mooie mijlpaal voor Dutch Tulips Group, maar ook 30 jaar ondernemerschap. Een inspirerend verhaal over groei, familie en duurzaamheid.
Wij hebben met veel plezier het verhaal vormgeven in een exclusief magazine, waarin alle facetten van de tulpenteelt samenkomen. Storytelling brengt niet alleen een boodschap over, maar verbindt, inspireert en laat mensen de kracht achter een merk écht ervaren.
Zie ook de website Dutch Tulips Group.

Wij ontwikkelden:

• Corporate uitstraling(en)
• Huisstijlen
• Logo’s
• Websites
• Strategische concepten
• Corporate magazine
• Webshop Verpakkingsmateriaal
• Van bedrijfskleding tot vrachtauto

Tulpen…
Wij raken er niet
over uit gepraat

Vandaar dat we dit magazine met veel plezier hebben samengesteld. En met succes. Wil je meer weten over de meerwaarde van een eigen magazine, vraag het ons gerust.

Lancering glossy tulpen.nl Windkracht 10.jpg

Tulpen.nl

Tulpen, ze toveren altijd een glimlach op ons gezicht. Logisch dus dat we er vol overtuiging ons ontwerpwerk voor hebben ingezet. Zo teelt Joost Wesselman met z’n team al meer dan 30 jaar gecertificeerde kwaliteitstulpen die hij samen met het inpakbedrijf Tulpen.nl op maat leveren aan retailers in heel Europa. Daarnaast bouwt hij door aan een krachtig collectief van bedrijven en merken die elkaar aanvullen en versterken. In al hun diversiteit zijn de bedrijven verbonden door het DNA dat zich kenmerkt door een groot kwaliteitsbesef, passie, plezier en de drive om de behoeften van klanten duurzaam in te vullen. Aan Windkracht 10 de uitdaging om de identiteit van de sterke merken te ontwikkelen en te verbinden.

Tulpen.nl • Wesselman Flowers • Dutch Tulips • Tulpen.nl webshop • EMM bedrijvencollectief • Tulpeninfo.nl • Bijzaken • Tulip Farm Amsterdam

We love tulips

tulpen.nl emoji klavertje vier 01.png
tulpen.nl emoji smiley 01.png
tulpen.nl emoji kusje 01.png
Brievenvusdoosjes nieuwe logo Aleksandra.jpg

De webshop maakt je blij

Het begint allemaal met een idee en een ambitie.
Een webshop, een duidelijke identiteit, een keuze voor het product, hoe gaan we het verzenden, wat is de beleving van de ontvangers. Tulpen.nl heeft een sterk team hiervoor samengesteld. Windkracht 10 is verantwoordelijk voor de uitstraling. Van het logo tot de beelden tot het design van de website tot de verpakkingen tot social media. Alles in één duidelijke beeldtaal.

‘Van bol tot bloem, iedere stap in de productieketen is traceerbaar.’ 

*

‘Van bol tot bloem, iedere stap in de productieketen is traceerbaar.’  *

Wesselman Flowers

Tulpen komen uit Roelofarendsveen! Dat mag de hele wereld weten. Wesselman Flowers teelt al decennia lang kwaliteitstulpen en levert ze volledig winkelklaar aan Europese supermarkten. De vraag was om de visie en bedrijfsvoering te vertalen in een klantgerichte, meertalige website. Windkracht 10 beantwoordde die vraag met de realisatie van een nieuwe corporate uitstraling en een responsive website.

Joost Wesselman Keukenhof.jpg

“Tulpen, ze toveren nog altijd een glimlach op ons gezicht, net als bij onze klanten. Logisch dus dat we er vol overtuiging ons werk van gemaakt hebben.”

– Joost Wesselman –

Foto: Windkracht 10 | Erma Rotteveel | Keukenhof Lisse

bijzaken-honingpot-01.jpg

Bijzaken

Bezige bijzaken voor Tulpen.nl. Voor Tulpen.nl zijn het bijzaken, maar voor de leefbaarheid van onze omgeving zijn het hoofdzaken. Tulpen.nl plaatste tien bijenkasten op een van hun tulpenbroeierijen. Terwijl de bezige bijtjes nog aan het verhuizen waren naar hun nieuwe onderkomen, ontwierp Windkracht 10 ontwierp alvast een vrolijk etiket voor de toekomstige potjes Tulpen.nl honing.

Vorige
Vorige

Duinzigt

Volgende
Volgende

IJshal De Vliet