Sterke merken geven voorsprong

Sterke merken en consumenten hebben een band, ze begrijpen elkaar. Het concept van het merk geeft invulling aan een functionele en emotionele behoefte van de klant. Het zijn sterke merken als ze de klant iets unieks laten ervaren. Dat geeft voorsprong in een volle markt.

Een inspirerend voorbeeld
Kort geleden ontwikkelden wij in opdracht van kwekerij Agrofleur uit Roelofarendsveen het merkconcept voor het bolgewas Nerine. En met succes. Bert Huls van tuinbranche event Garden Future daagde ons uit om de gedachte achter dit unieke merkconcept als voorbeeld te vertalen voor het event, 19 t/m 21 juni in de Brabanthallen te ’s-Hertogenbosch. Tijdens het Garden Future event laten we de retailers en producenten op inspirerende wijze ervaren wat de consument ziet, voelt en denkt tijdens de aankoop en welke behoefte de Nerine vervult.

Een team van bedrijven
Communicatiebureau Windkracht 10, VisionsPictures en Drukkerij Van Elburg werkte vanuit hun specialisaties nauw samen aan het Nerineconcept. Het resultaat? Een verrassend samenspel tussen het product, het merkverhaal, de verpakking en andere communicatie middelen. Het doel? Meer waarde voor de Nerine creëren. Wilt u ook meerwaarde voor uw product creëren?

phpThumb_generated_thumbnailjpg-1.jpeg
Vorige
Vorige

Een bloedstollende Lingo strijd

Volgende
Volgende

Hulp voor 630 Liliane Fonds kinderen