Interactieve huisstijl workshop

Onze visie is dat je het mooiste resultaat krijgt wanneer opdrachtgever en ontwerper elkaar echt goed leren kennen en hierdoor tot een vruchtbare samenwerking komen. Wij zijn niet zo van de onenightstands. Een goed voorbeeld hiervan is de nieuwe corporate uitstraling van CNB. CNB is de grootste marktplaats voor de handel in bloembollen, knollen en vaste planten. Een heldere visie en kernwaarden kwamen in samenspraak tot stand en werden vertaald in een nieuw logo, huisstijl en website. Ontwerpen met bezieling, niet inwisselbaar en direct herkenbaar.

En ook de verdere uitbouw van de huisstijl doen we samen. De overdracht vond plaats in een interactieve huisstijl workshop waarmee we aan het CNB communicatieteam het stokje over hebben gedragen. Dat doen we met een gerust hart. Diane, Marlies, Maaike en Emese, veel succes en vooral veel plezier met het toepassen van jullie nieuwe huisstijl.

Vorige
Vorige

The making of…

Volgende
Volgende

Poldertocht levert €25.000,- op