Loon- en aannemersbedrijf Gebr. v.d. Poel

Loon- en aannemersbedrijf Gebr. v.d. Poel bestaat dit jaar 50 jaar en heeft zichzelf in een duurzame, nieuwe werkjas gestoken. Na 2,5 jaar bouwen zijn het kantoor en de nieuwe werkplaatsen recentelijk opgeleverd. Alle reden voor een open dag én een nieuwe uitstraling die Windkracht 10 in vijf stappen voor Gebr. v.d. Poel ontwikkelde.

Hoe laten we zien hoe veelzijdig en innovatie Gebr. v.d. Poel is? Hoe onderstrepen we waar dit loon- en aannemersbedrijf het verschil maakt in de markt? De antwoorden op deze vragen resulteerden in een heldere corporate tekst, een pakkende slogan, een vernieuwd logo en veelzeggende beeldconcepten die gebruikt werden in de communicatie-uitingen over de succesvolle open dagen die Gebr. v.d. Poel op 15 en 16 april jl. organiseerde. Gebr. v.d. Poel gaat voor klanten tot de bodem. Windkracht 10 heeft dat met evenveel passie en plezier voor het familiebedrijf uit Oud Ade verwoord en verbeeld.

Wij ontwikkelden:
• Logo restyle
• Corporate identiteit
• Corporate tekst
• Uitnodiging
• Beeldconcepten
• Banners