flower direct

FlowerDirect, aangenaam. Een jonge,ambitieuze bloemen- en plantenexporteur die zich onderscheidt door zijn hechte samenwerking met de beste internationale kwekers en zijn eindeloos streven naar perfectie en efficiency in de keten. Maar hoe breng je dat unieke vermogen over op de buitenwereld? Wij hebben daar met graagte onze tanden in gezet en tekenden voor het ontwerp en de content van de website van FlowerDirect, inclusief slogan, corporate tekst en beeldconcepten.

Het is een site met een bite geworden, met een krachtige uitstraling en pakkende foto’s en teksten. En met een feestdag gadget die bij iedere bezoeker gegarandeerd een lach op het gezicht tovert. Wilt u dat met eigen ogen zien? Surf dan nu naar www.flower-direct.nl. Enne... tussendoor is de site natuurlijk ook het bezoeken meer dan waard.

Wij ontwikkelden:
• Logo
• Website
• Huisstijl
• Vrachtwagen belettering
• Fotografie

 
 

Logo
Een logo dat als een boomerang naar je toekomt en dat staat voor snel en scherp zakendoen. Voor Flower Direct dook Windkracht 10 in de wereld van de wereldwijde bloemenhandel en bedacht een concept dat past bij de identiteit van het bedrijf. Een bloem met een zakelijk karakter.

Vrachtwagen
Na het ontwerp van het logo, was het tweede vraagstuk aan Windkracht 10 dit concept door te vertalen naar de uitstraling van de vrachtwagens. Het uitgangspunt hiervoor: de snelheid van de Flower Direct diensten te benadrukken. De kleurrijke unieke elementen in combinatie met een verscheidenheid aan bloemen waarmee het bedrijf zich identificeert. Snel en scherp zakendoen: dezelfde boodschap zoals het logo in de vorm van de Bloemen-boomerang.