CNB verbindt de wereld van bloembollen

Onze Windkracht10-visie is dat je het beste resultaat krijgt wanneer opdrachtgever en ontwerper elkaar echt goed leren kennen waardoor er een intensieve en vruchtbare samenwerking ontstaat. Wij zijn niet zo van de onenightstands. Een goed voorbeeld hiervan is onze jarenlange samenwerking met CNB, de grootste marktplaats voor de handel in bloembollen, knollen en vaste planten. Als vaste communicatiepartner zijn we nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van de vernieuwde, heldere visie en kernwaarden van CNB. Vanuit die betrokkenheid en onze kennis van de organisatie vertaalden we dit in een nieuw logo, huisstijl en website. Met als resultaat ontwerpen met bezieling die direct herkenbaar en niet inwisselbaar zijn.

En ook de verdere implementatie van de nieuwe huisstijl pakken we samen op. Zo vond de praktische overdracht aan het CNB communicatieteam plaats in een interactieve huisstijl workshop, die door ons ontwikkeld en gegeven werd. We wensen Diane, Marlies, Maaike en Emese veel succes en vooral veel plezier met het toepassen van de nieuwe CNB-huisstijl. 

 

Wij ontwikkelden:

• Logo
• Introductie logo
   (intern-extern)
• Huisstijl
• Corporate advertentielijn
• Van jaarverslag tot kalender
• Beursstand
• Huisstijlhandleiding
   en beeldconcept
• Workshop
   communicatieteam CNB