CNB

CNB verbindt de wereld van bloembollen. Onze Windkracht 10-visie is dat je het beste resultaat krijgt wanneer opdrachtgever en ontwerper elkaar echt goed leren kennen waardoor er een intensieve en vruchtbare samenwerking ontstaat. Wij zijn niet zo van de onenightstands. Een goed voorbeeld hiervan is onze jarenlange samenwerking met CNB, de grootste marktplaats voor de handel in bloembollen, knollen en vaste planten.

Wij ontwikkelden:

• Logo
• Huisstijl
• Advertentielijn
• Jaarverslag
• Kalender
• Beursstand
• Huisstijlhandleiding en Workshop
• 100 jarig jubileum magazines
• Fietskleding
• Website
• Fotografie

macbook mock-up 01.jpg

Vertaling naar uitstraling

Als vaste communicatiepartner zijn we nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van de vernieuwde, heldere visie en kernwaarden van CNB. Vanuit die betrokkenheid en onze kennis van de organisatie vertaalden we dit in een nieuw logo, huisstijl en website. Met als resultaat een stevige nieuwe uitstraling die niet inwisselbaar is. 

Werken bij CNB

Voor de werving van nieuwe medewerkers is een online platform ontwikkeld en een aansprekend concept, in woord en beeld. De CNB’ers zijn de ambassadeurs die vertellen over hun functie en de sfeer bij CNB. Bekijk hier de ‘Werken bij CNB’ website.

Implementatie huisstijl

En ook de verdere implementatie van de nieuwe huisstijl pakken we samen op. Van uitnodigingen tot autobelettering, van leaflets tot kalender, van vlaggen tot gevelbelettering. Zo vond ook de praktische overdracht aan het CNB communicatieteam plaats in een interactieve huisstijl workshop, die door ons ontwikkeld en gegeven werd. We wensen CNB veel succes en vooral veel plezier met het toepassen van de nieuwe CNB-huisstijl.

IMG_8130.JPG

Magazine 100 jaar CNB over het verleden, het heden en de toekomst.

‘We contacten Windkracht 10 voor een jubileumboek, het werden drie magazines. Passend bij onze rol als verbinder in de bloembollensector’

Volgende
Volgende

Heembouw